Ügyfélpanaszkezelés, Híváskezelő Központ és Létesítménygazdálkodás folyamatainak kialakítása és alkalmazásoldali bevezetésének támogatása
- Ügyféligény felmérés
- Kapcsolódó rendszerek felmérése
- Ügyfélpanasz és híváskezelő központok folyamatainak felülvizsgálata, javítása és kialakítása
- Panaszkezelési munkatársak elégedettségi és teljesítménymérési rendszerének kialakítása, hatékonysági mutatók létrehozása
- Ügyfél elégedettségi mutatók kidolgozása
- Létesítménygazdálkodási folyamatok felülviszgálata, javítása és kialakítása
- Rendszerszervezés
- Belső szabályozási rend és utasítások kialakítása
- Koncepció és követelményjegyzék elkészítése
- Üzleti igény definíciós dokumentumok készítése
- Rendszerleírás és adatmodell készítés
- Feldolgozási folyamat specifikálás
- Tesztelési terv készítés
- Funkcionális tesztelésben közreműködés
- Az új rendszer folyamatainak és használatának oktatása
- Rendszerkövetés
- Projektvezetés (honi, regionális szinten)
- Eszközbevezetés minőségbiztosítása