Ügyfélpanaszkezelés, Híváskezelő Központ és Létesítménygazdálkodás folyamatainak kialakítása és alkalmazásoldali bevezetésének támogatása

  • Ügyféligény felmérés
  • Kapcsolódó rendszerek felmérése
  • Ügyfélpanasz és híváskezelő központok folyamatainak felülvizsgálata, javítása és kialakítása
  • Panaszkezelési munkatársak elégedettségi és teljesítménymérési rendszerének kialakítása, hatékonysági mutatók létrehozása
  • Ügyfél elégedettségi mutatók kidolgozása
  • Létesítménygazdálkodási folyamatok felülviszgálata, javítása és kialakítása
  • Rendszerszervezés
  • Belső szabályozási rend és utasítások kialakítása
  • Koncepció és követelményjegyzék elkészítése
  • Üzleti igény definíciós dokumentumok készítése
  • Rendszerleírás és adatmodell készítés
  • Feldolgozási folyamat specifikálás
  • Tesztelési terv készítés
  • Funkcionális tesztelésben közreműködés
  • Az új rendszer folyamatainak és használatának oktatása
  • Rendszerkövetés
  • Projektvezetés (honi, regionális szinten)
  • Eszközbevezetés minőségbiztosítása